Regulamin Sklepu Internetowego „TeeLove”
I. Postanowienia Wstępne
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem http://teelove.pl.
- Właścicielem Sklepu Internetowego jest Karniewski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wojciecha Bogusławskiego 18/48, 01-923 Warszawa, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000706075, NIP: 1182159059, REGON: 368856486 (dalej „Sprzedawca”).
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: contact@teelove.pl
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego http://teelove.pl/ oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
II. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Konto – oznaczony indywidualnym loginem i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego, w którym gromadzone są dane Klienta.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem http://teelove.pl, prowadzony przez Karniewski Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Wojciecha Bogusławskiego 18/48, 01-923 Warszawa NIP: 1182159059, REGON: 368856486, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
- Produkt – towar wystawiony do sprzedaży w Sklepie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem jest sprzedaż Produktów.
III. Zasady Korzystania ze Sklepu
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub nieautoryzowanymi działaniami osób trzecich.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest spełnienie przez system teleinformatyczny Klienta minimalnych wymagań technicznych określonych na stronie Sklepu.
IV. Rejestracja i Konto Klienta
- Rejestracja w Sklepie Internetowym jest dobrowolna i bezpłatna.
- Klient rejestruje Konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji.
- Klient ma prawo do usunięcia Konta w dowolnym momencie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy.
V. Zawarcie umowy sprzedaży
1. Zawarcie umowy sprzedaży
1.1 Złożenie zamówienia
- Klient składa zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu. W celu złożenia zamówienia, Klient musi dokonać wyboru Produktów, ich ilości oraz podać niezbędne dane osobowe i adresowe do realizacji zamówienia.
- Przed złożeniem zamówienia, Klient musi zaakceptować niniejszy Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
1.2 Potwierdzenie zamówienia
- Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sklep przesyła pod podanym przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania zamówienia wraz z jego szczegółami.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Sklep na adres e-mail Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku dostępności zamówionych Produktów lub innych przeszkód w realizacji zamówienia, Sklep poinformuje Klienta o możliwych rozwiązaniach, w tym o możliwości odstąpienia od umowy lub wyborze innego Produktu.
3. Realizacja zamówienia
- Sklep przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży i opłaceniu zamówienia. Termin realizacji zamówienia, czyli przekazania towaru do wysyłki, wynosi do 3 dni roboczych, chyba że w opisie Produktu podano inaczej.
- Produkty są dostarczane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu za pośrednictwem wybranego przewoźnika. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że Sklep przewidział promocję, w ramach której dostawa jest bezpłatna.
4. Płatność
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówione Produkty oraz koszty dostawy. Dostępne metody płatności są określone na stronie Sklepu.
- Poprzez opłacenie zamówienia rozumie się wpływ środków na konto Sklepu, chyba że wybrano opcję płatności za pobraniem.
- W przypadku nieuregulowania płatności przez Klienta w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy sprzedaży, Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i anulowania zamówienia, chyba że wybrano opcję płatności za pobraniem.
VI. Procedura Składania Zamówień
- Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- W celu złożenia Zamówienia, Klient wybiera Produkt dostępny w Sklepie, określa jego ilość, a następnie dodaje go do Koszyka.
- Klient kompletuje Zamówienie, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia, wybierając sposób dostawy i formę płatności.
- Potwierdzenie złożenia Zamówienia zostanie przesłane Klientowi pod adresem e-mail podanym podczas składania Zamówienia.
VII. Ceny i Płatności
- Wszystkie ceny Produktów podane na stronie Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy,
- płatność za pobraniem,
- płatność online za pośrednictwem dostępnych systemów płatności.
3. Koszty dostawy są doliczane do ceny Produktów i są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
VIII. Dostawa
- Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Polski oraz do większości krajów europejskich.
- Termin dostawy Zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, licząc od dnia przekazania Zamówienia przewoźnikowi.
- Czas dostawy produktów zależny jest od wybranej opcji dostawy oraz adresu wysyłki.
- W przypadku opóźnień w dostawie, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
IX. Prawo Odstąpienia od Umowy – Zwroty Towarów
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.
- Zwrot produktu następuje na koszt Klienta.
- Zwracany produkt nie może być uszkodzony, nie może nosić śladów używania lub prania.
- Zwracany produkt musi być odesłany do Sklepu razem ze wszystkimi elementami, z którymi był wysłany do Klienta.
- Odstąpienie umowy można wysłać drogą mailową pod adresem contact@teelove.pl lub pisemnie pod adresem: Sklep internetowy teelove.pl, 05-650 Edwardów, Edwardów 4a.
- Zwrot środków następuję w terminie nie później niż 7 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru analogiczną drogą, jaką została dokonana płatność przez Klienta lub wskazaną przez klienta, o ile strony zgodnie to zaakceptują.
- Produkty dedykowane, personalizowane, robione na specjalne zamówienie Klienta nie podlegają prawu odstąpienia do umowy.
X. Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne Produktów na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Reklamacje można składać pisemnie pod adresem Sklep internetowy teelove.pl, 05-650 Edwardów, Edwardów 4a lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem contact@teelove.pl .
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
XI. Postanowienia Końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu i mają zastosowanie do zamówień złożonych po ich opublikowaniu.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.